Reklamácie a odstúpenie od zmluvy

V súvislosti s reklamáciami, podnetmi či sťažnosťami nás, prosím, kontaktujte prostredníctvom uvedených kontaktných údajov:

info@perkman.sk

+421 944 567 857

info@perkman.cz

+420 721 308 602

 

Urobíme, čo bude v našich silách, aby sme situáciu vyriešili tak, aby ste boli spokojní.

 

 

 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

 

Na odstúpenie od zmluvy (za splnenia podmienok uvedených v obchodných podmienkach) zašlite vyplnený formulár spolu s vráteným tovarom na adresu spoločnosti: PERKMAN, s. r. o., Na Výrovce 658, 417 41 Krupka, Česká republika (Pred týmto úkonom budeme radi, ak nás upozorníte emailom alebo telefonicky a budeme môcť tak situáciu vyriešiť tak aby ste boli spokojní, v prípade možnosti aj bez zaslania tovaru späť).

 

 

Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy (k stiahnutie ve wordu tu)

Predávajúci: PERKMAN, s. r. o., IČ: 08023662, so sídlom Na Výrovce 658, 417 41 Krupka, Česká republika, info@perkman.cz

Kupujúci: Oznamujem, že odstupujem od zmluvy o nákupe tohto tovaru/ poskytnutí týchto služieb (*), názov tovaru/služby:

  • Číslo objednávky (variabilný symbol):
  • Dátum objednania/dátum prevzatia:
  • Meno kupujúceho:
  • Adresa kupujúceho:
  • Mail a telefón kupujúceho:
  • **Číslo účtu pre vrátenie platby:

(**ak bol príjemcom platby e-shop a nie sprostredkovateľ. Pokiaľ sa platba nachádza u sprostredkovateľa, číslo účtu nie je nutné a e-shop dá pokyn sprostredkovateľovi k vráteniu platby späť na účet kupujúceho, a to na účet, z ktorého bola platba prevedená pri nákupe.)

Chceme Vám poskytovať stále kvalitnejšie služby, preto by sme radi vedeli Váš dôvod vrátenia tovaru:

    

  • ***Tovar prišiel poškodený
  • Tovar nie je podľa môjho očakávania,nepáčilo sa mi:
  • Grafické spracovanie knihy (napr. nepekné ilustrácie)
  • Materiálové spracovanie knihy (napr. použitý materiál na dosky)
  • Obsahová stránka knihy (napr. zložité na vyplnenie)
  • Veľkosť knihy
  • Iné:
  • Tovar neurobil radosť obdarovanému (využívam akciu Garancia spokojnosti – uvedená vždy pri konkrétnych produktoch, ktorých sa týka)
  • Zaslanie trvalo príliš dlho a nestihli sme príležitosť, kvôli ktorej sme objednávali
  • Iný dôvod:

 

***v takom prípade vám ho radi vymeníme/zašleme nový (najprv nás o tom, prosím, informujte)

Prehlásenie: Ako kupujúci beriem na vedomie, že nárok na vrátenie platby vzniká až po vrátení tovaru, pričom tovar musí byť vrátený nepoškodený podľa čl. 6, bodu 12 Všeobecných obchodných podmienok v znení: "Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny."

(Poznámka predávajúceho: Prosíme teda o dôkladné zabalenie, aby tovar prišiel nepoškodený a reklamačné konanie mohlo prebehnúť bez komplikácií.)

 

Podpis kupujúceho:

(iba ak sa tento formulár zasiela v papierovej podobe)

Dátum:

 

Späť do obchodu