Reklamácie a odstúpenie od zmluvy

V súvislosti s reklamáciami, podnetmi či sťažnosťami nás, prosím, kontaktujte prostredníctvom uvedených kontaktných údajov:

info@perkman.sk

+421 944 567 857

info@perkman.cz

+420 721 308 602

 

Urobíme, čo bude v našich silách, aby sme situáciu vyriešili tak, aby ste boli spokojní.

 

 

 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

 

Na odstúpenie od zmluvy (za splnenia podmienok uvedených v obchodných podmienkach) zašlite vyplnený formulár spolu s vráteným tovarom na adresu spoločnosti: PERKMAN, s. r. o., Na Výrovce 658, 417 41 Krupka, Česká republika (Pred týmto úkonom budeme radi, ak nás upozorníte emailom alebo telefonicky a budeme môcť tak situáciu vyriešiť tak aby ste boli spokojní, v prípade možnosti aj bez zaslania tovaru späť).

 

 

Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy (k stiahnutie ve wordu tu)

Predávajúci: PERKMAN, s. r. o., IČ: 08023662, so sídlom Na Výrovce 658, 417 41 Krupka, Česká republika, info@perkman.cz

Kupujúci: Oznamujem, že odstupujem od zmluvy o nákupe tohto tovaru/ poskytnutí týchto služieb (*), názov tovaru/služby:

  • Číslo objednávky (variabilný symbol):
  • Dátum objednania/dátum prevzatia:
  • Meno kupujúceho:
  • Adresa kupujúceho:
  • Mail a telefón kupujúceho:
  • **Číslo účtu pre vrátenie platby:

(**ak bol príjemcom platby e-shop a nie sprostredkovateľ. Pokiaľ sa platba nachádza u sprostredkovateľa, číslo účtu nie je nutné a e-shop dá pokyn sprostredkovateľovi k vráteniu platby späť na účet kupujúceho, a to na účet, z ktorého bola platba prevedená pri nákupe.)

Chceme Vám poskytovať stále kvalitnejšie služby, preto by sme radi vedeli Váš dôvod vrátenia tovaru:

    

  • ***Tovar prišiel poškodený
  • Tovar nie je podľa môjho očakávania,nepáčilo sa mi:
  • Grafické spracovanie knihy (napr. nepekné ilustrácie)
  • Materiálové spracovanie knihy (napr. použitý materiál na dosky)
  • Obsahová stránka knihy (napr. zložité na vyplnenie)
  • Veľkosť knihy
  • Iné:
  • Tovar neurobil radosť obdarovanému (využívam akciu Garancia spokojnosti – uvedená vždy pri konkrétnych produktoch, ktorých sa týka)
  • Zaslanie trvalo príliš dlho a nestihli sme príležitosť, kvôli ktorej sme objednávali
  • Iný dôvod:

 

***v takom prípade vám ho radi vymeníme/zašleme nový (najprv nás o tom, prosím, informujte)

Prehlásenie: Ako kupujúci beriem na vedomie, že nárok na vrátenie platby vzniká až po vrátení tovaru, pričom tovar musí byť vrátený nepoškodený podľa čl. 6, bodu 12 Všeobecných obchodných podmienok v znení: "Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny."

(Poznámka predávajúceho: Prosíme teda o dôkladné zabalenie, aby tovar prišiel nepoškodený a reklamačné konanie mohlo prebehnúť bez komplikácií.)

 

Podpis kupujúceho:

(iba ak sa tento formulár zasiela v papierovej podobe)

Dátum:

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie